• Main
  • News

Penyerahan Sumbangan Dari Yb Pn Noorzunita Begum, Adun

Penyerahan Sumbangan Dari Yb Pn Noorzunita Begum, Adun

PENYERAHAN SUMBANGAN DARI YB PN NOORZUNITA BEGUM, ADUN KAWASAN PILAH

Alhamdulillah pada 13.10.2023, Yb Pn Noorzunita Begum Noorzunita Mohd Ibrahim telah hadir ke Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan bagi menyerahkan bantuan berupa wang, bahan kering serta hadiah cenderahati untuk anak-anak Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan.

Dengan kesibukan jadual beliau masih tetap mampu hadir ke YKSNS bagi menyerahkan sendiri bantuan yang ingin diberikan. Alhamdulillah. Kami dari pihak YKSNS mengucapkan ucapan ribuan terima kasih atas kesudian Yb hadir dan memberikan sumbangan kepada YKSNS.

Didoakan supaya Yb sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Diharap juga semoga hubungan baik yang terjalin ini tidak terhenti disini dan mungkin boleh wujudkan kerjasama antara YKSNS dan pihak Dun Pilah.

Dikesempatan itu, bagi sesiapa yang ingin menderma kepada YKSNS boleh salurkan sendiri di premis YKSNS yang terletak di Taman Cemerlang, Kuala Pilah atau boleh salurkan sumbangan melalui:

MAYBANK
5550 2305 3553
Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan


About Us

  • Yayasan Kasih Sayang Negeri Sembilan

    YKSNS merupakan sebuah NGO yang ditubuhkan sebagai usaha untuk membantu saudara baru bagi pemantapan Akidah mereka dan juga golongan yang memerlukan.